3 Temmuz 2013 Çarşamba

Windows RT 8.1

Windows 8 işletim sisteminin tanıtımından kısa bir süre sonra kullanıcıların eleştirileri doğrultusunda windows 8.1 sürümünüde yayınladı. Windows 8 işletim sistemi ile beraber microsoft bilgisayarlara özel olarak sunduğu yazılıma ek olarak tablet bilgisayar modellerinede windows RT adı altında arm mimarisini baz alana işletim sistemi sürümünü yayınlamıştır. Dokunmatik ekranlara özel olarak geliştirilen Windows RT 8.1 İşletim Sistemi microsoft tarafından sunulan ofis ve benzeri birçok yazılıma destek vermektedir. Windows RT 8.1 İşletim Sistemi ile hayatımıza giren modern arayüz sayesinde tablet kullanımı kolaylaşırken aynı zamanda alışıla gelmiş masaüstü sisteminede erişim sağnmaktadır. Tabletlere özel sürümde normal sürüme göre belli kısıtlamalarak giden firma bu sayede Windows RT 8.1 İşletim Sistemi ile gelen cihazların daha hızlı ve sorunsuz çalışmasını hedeflemektedir. Windows RT 8.1 İşletim Sistemi ile gelen birçok yenilik sayesinde masaüstü bilgisayarımızın ve tabletinizin bulut sistem üzerinden paylaşım ve aynı dosyalara ulaşma olanağı sağlanmaktadır. Microsoft hesabınız üzerinden sağlayabileceğiniz bu durum için microsoft türkiye üzerinden ücretsiz olarak bu hesabı oluşturabilirsiniz.



Notebook


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder